Byggahus.se
Jag var inne på er hemsida idag för att få mig en överblick av vad ni har att erbjuda.
Jag är dock besviken. Har fototgrafen inte tillgång till vidvinkeloptik eller vad är problemet? Är jag intresserad av de olika stilar av hus nio byggt är jag väl inte intresserad av inzoomade bilder av markiser, köksöar, kakel, havet, trädgårdsstolar, trygg hansa ringar, barn etc etc.
Vidare är det extremt obekvämt att navigera runt och förstå vilka bilder som hör till vilket hus.
Förenkla er sida, ta ordentliga bilder.
Vidare hittade jag inte på de 10 minuter jag letade något sätt att kontakta er eller er webmaster, inga tel nummer, ingen mailadress, nada.
 
Hej Kave!
Tråkigt att du upplevde vår hemsida dålig.
Vi jobbar inte med kataloghus och har därför valt att fokusera mer på detaljer än på hela hus. Foto tagna på ett helt hus kan upplevas lite stelt, det är som sagt detaljnivån vi vill visa.

När det gäller att kontakta oss så klickar du i rubriken på "Om Willa Nordic" och sedan på huvudkontor. Här finns mejladresser till alla på huvudkontoret. Vill du nå någon av våra representanter är det samma sak, klicka i övre fältet på "Representanter" och där får du fram alla våra representanter med telefonnummer och mejladress.

För din kännedom jobbar vår reklambyra för tillfället med en nya hemsida..

Med vänlig hälsning
Willa Nordic AB

Mattias Hjälmeby
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.