Hej!
Har sedan ett tag börjat planera inför våran köksrenovering och på lite lustiga omvägar äntligen hittat köksmodellen vi letade efter. Denna finns hos en agent åt Colombini (Italiensk köksleverantör). Colombinis genomslagskraft verkar vara relativt liten i Sverige (vilket inte är så konstigt enligt mig).
Har googlat en hel del men inte hittat några direkta omdömen, framförallt inte i Sverige.
Av ren nyfikenhet, har vi någon här som har erfarenhet av dessa kök? Tänker framförallt på kvalité och hållbarheten över tid.