22 Maj på fm"ellukt"i källaren som ej kunde spåras av min sambo inte heller elektriker som kollade centralen.24 Maj kallt i huset.Nu bytt till ny pump Perfecta Pivot 15-60-130,1445 kr inkl frakt Din vvs butik.Den gamla hade en spricka i motorhuset.. absolut inte varit frost så utmattning eller varmgång,axeln gick dock att vrida.. Övriga kostnader 79,90 för en skiftnyckel på Jula +150 kr i bensin tor till staden.Vad tror Ni röris tagit?5000 kr?Inte ens på vintern hade jag tagit hit röris,vi har byggfläktar och 20A säkring så värmen hade fixat sig även då..tur man inte har tummen mitt i och är lite snål..Tack alla främst Griffeltavlan för hjälp och råd!