Hej,

Har en kamin från 70-talet. Celus PE HKA 30, den har en täckt lucka och jag skulle gärna se elden för att göra det lite mysigt :)

Någon som vet om det finns den typen av delar någonstans?

Även tittat på möjligheten att sätta in en ny men det finns inga som matchar hållet pgav av nya regler....

Johan Enander Johan Enander skrev:
Hej,

Har en kamin från 70-talet. Celus PE HKA 30, den har en täckt lucka och jag skulle gärna se elden för att göra det lite mysigt :)

Någon som vet om det finns den typen av delar någonstans?

Även tittat på möjligheten att sätta in en ny men det finns inga som matchar hållet pgav av nya regler....

Hej. Jo det är så att jag också har en sådan vedspis, men jag har ingen manuel eller teknisk spec. Har du kanske något underlag?
mvh
niki

Hej,

jag kan ev ha något på landet men det svåra blir att komma ihåg att jag ska kolla när jag är där . Me jag gör ett försök. Vad är du ute efter?

Johan Enander Johan Enander skrev:
Hej,

jag kan ev ha något på landet men det svåra blir att komma ihåg att jag ska kolla när jag är där . Me jag gör ett försök. Vad är du ute efter?
Hej Johan. Jo det är så att jag vill montera spisen för att kunna använda den och jag har gjort en bygganmälan så stadsbyggnadskontoret vill se en spec... Jag har googlat och googlat men hittar inget. Vad glad jag blir av att någon svarat på min fråga.
Tack

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.