7 240 läst ·
11 svar
7k läst
11 svar
Canal Digital 250 Gb box - problem
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Det verkar vara en hel del som har problem med sin 250 Gb box från Canal Digital. Norsk reset hjälper i många fall, men ibland får man göra en lite "djupare reset"
Tryck så här i en följd:
Röd knapp - 353 - Teletext (text-tv) - 1
Att tänka på: Favoritlistor försvinner, men inspelningarna finns kvar.
Hoppas att det hjälper!
Tryck så här i en följd:
Röd knapp - 353 - Teletext (text-tv) - 1
Att tänka på: Favoritlistor försvinner, men inspelningarna finns kvar.
Hoppas att det hjälper!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Just när du har det problemet att den hänger sig ofta. Då dröjer det ett par månader innan det drar igång igen. Även vissa EPG-problem, mottagningssvårigheter (som inte beror på parabolinställning) osv.
Jag brukar göra den hos kunder som har lite svårdefinierbara eller återkommande problem.
Jag brukar göra den hos kunder som har lite svårdefinierbara eller återkommande problem.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Va? Det har det inte gjort för mig. Eller....:x
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Var tvungen att prova på min box. Mina schemaläggningar är kvar.Det där med tomma mappar med raderade program förstod jag inte riktigt. Tomma mappar med raderade program ska väl vara just tomma, eller?
Klicka här för att svara