Stängt kranen till shunt, panna och tappman, men till elementen finns ingen
Stänger man termostaten på radiatorerna så rinner det i alla fall ut långsammare, kan bli att vattnet hänger sig. Man kanske blir dyblöt när man hör jobbet, men man slipper vänta och behöver inte fylla på likamycket när det är klart.
Finns ofta ventiler runt element också.
Du har inte en unionsventil runt cirkpumpen? Stängs med plattmejsel.
Finns ofta ventiler runt element också.
Du har inte en unionsventil runt cirkpumpen? Stängs med plattmejsel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för hjälpen, nya ventilen är nu på plats.
Dyblöt, skoja inte 😂
Klicka här för att svara
