V Vanja Hedberg #1 Medlem · 1 inlägg 19 maj 2021 08:55 Vanja Hedberg Medlem 1 inlägg 19 maj 2021 08:55 #1 Jag har byggt en altan och tänkt ha gräsmatta intill och jag undrar hur man skyddar byggmaterialet under altan och kanten mot altangolvet
Jag har byggt en altan och tänkt ha gräsmatta intill och jag undrar hur man skyddar byggmaterialet under altan och kanten mot altangolvet
N nybyggarn3 #2 Medlem · 2 932 inlägg 19 maj 2021 10:54 nybyggarn3 Medlem 2 932 inlägg 19 maj 2021 10:54 #2 Det är en frågeställning jag också brottats med, med skillnaden att vi ska ha en slänt med växter mot altanen. Vi landade tillslut i kantsten av granit. Så småningom ska slänten fyllas upp nästan hela kantsten och växter planteras. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är en frågeställning jag också brottats med, med skillnaden att vi ska ha en slänt med växter mot altanen. Vi landade tillslut i kantsten av granit. Så småningom ska slänten fyllas upp nästan hela kantsten och växter planteras.