Hej alla, jag har en fråga om byggutbildningar och specifikt
http://byggakademin.com/ är det någon som gått någon/några kurser där, och i så fall, vad tyckte ni, var det bra/dåligt?, lärde ni er något? Har själv tankar på att gå kursen visuell planering, företaget betalar så att det kostar några laxar är inte mitt största bekymmer.