Hej alla, jag har en fråga om byggutbildningar och specifikt http://byggakademin.com/ är det någon som gått någon/några kurser där, och i så fall, vad tyckte ni, var det bra/dåligt?, lärde ni er något? Har själv tankar på att gå kursen visuell planering, företaget betalar så att det kostar några laxar är inte mitt största bekymmer.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.