Hej på er, jag bygger fritidshus och nästa steg blir altan.
Funderar på om jag ska fästa bärlinan för altanen i fasaden nör huset står på plintgrund.

mvh Snowwwy
 
Självklart Sickan. Hur högt över mark hamnar du?
 
ca 45-50 cm
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.