Lite frågor kring mina funderingar på att bygga ett extra bord 200 ggr 100 cm .
Det skall byggas med träram under 45 ggr 70 minst, liggandes för att ha rediga saker att fästa dom löstagbara benen i.
Vilken skiva ska jag ha 22mm spån eller 22mm MDF vilket håller bäst ???.
Kan man kanske ta lite tunnare skiva? o ändå få ett hållbart bord vilket skulle ni valt o varför??
Jag har tänkt att måla det men vilken färg är bra för att få en slitstark yta?