Hej!

Någon som har ungefärligt pris ( kr/m2 ) för bygge av avskiljande väggar EL - klass 60 ?

H
det är som att fråga hur långt är ett snöre.
har du funderat vad för matrial?

H
D Dler skrev:
Hej!

Någon som har ungefärligt pris ( kr/m2 ) för bygge av avskiljande väggar EL - klass 60 ?
bara som lite info så heter de EI 60
viktigt att skriva med mellanrum mellan EI och 60.
många miljoner i byggprojekt som spenderats i onödan pga att man glömt de mellanrummet

H
H hul skrev:
bara som lite info så heter de EI 60
viktigt att skriva med mellanrum mellan EI och 60.
många miljoner i byggprojekt som spenderats i onödan pga att man glömt de mellanrummet
haha du är rolig du.
nu är vi på detta forum och hade någon missuppfattat så hade någon sagt det.

H
henke_benke skrev:
haha du är rolig du.
VA??, utveckla gärna

H
H hul skrev:
VA??, utveckla gärna
du får läsa om inlägget. du är inte i projektvärlden nu

För trådläsarna som inte vet skillnaden kanske du skulle vilja förklara skillnaden på EI60 och EI 60?

H
B bossespecial skrev:
För trådläsarna som inte vet skillnaden kanske du skulle vilja förklara skillnaden på EI60 och EI 60?
jag tänker mer på skillnaden på EL 60 och EI 60

EL 60, vad är det?

H
B bossespecial skrev:
EL 60, vad är det?
tänkte hul gnällde på mellanslag men inte på EL 60

Erik Ivar alltså?

H
Nyfniken Nyfniken skrev:
Erik Ivar alltså?
å inte Erik Lars

Jag tänkte en ungefärligt totalkostnad (nyckeltal) så som det är beräknad i "underhållskostnad boken repab". Vet att det finns många olika konstruktionen/material för att uppnå målet men som sagt jag fundera på om det gick och få fram en nyckeltal som man kan använda som underlag för budget.

H
D Dler skrev:
Jag tänkte en ungefärligt totalkostnad (nyckeltal) så som det är beräknad i "underhållskostnad boken repab". Vet att det finns många olika konstruktionen/material för att uppnå målet men som sagt jag fundera på om det gick och få fram en nyckeltal som man kan använda som underlag för budget.
kan du tipsa om vilken sida det är? så man kan kolla va dom skriver?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.