Hej, är det någon som har koll på bra dörrenovererare? Jag har en gammal spegeldörr som är jättedåligt skick framförallt när det gäller speglarna.

Jag renoverar fönster själv men det här känns mig lite övermäktigt.
 
Jag har renoverat många fönster och dörrar, de är lite samma tänk. Med dörrar gäller väll ungefär följande, taisär, gör rent/ersätt,ytbehandla, och limma/plugga ihop, ytbehandla igen. Men om det bara är speglarna som är dåliga så bygg nya, har du tillgång till hyvlar, klinga å nån fräs? Om inte kan du ju alltid lämna in den dåliga spegeln på ett snickeri och låta dom göra en ny.
 
Nja dörre när inte i toppform om man säger så. Jag kan gott göra ett försök själv kanske.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.