Jag har renoverat många fönster och dörrar, de är lite samma tänk. Med dörrar gäller väll ungefär följande, taisär, gör rent/ersätt,ytbehandla, och limma/plugga ihop, ytbehandla igen. Men om det bara är speglarna som är dåliga så bygg nya, har du tillgång till hyvlar, klinga å nån fräs? Om inte kan du ju alltid lämna in den dåliga spegeln på ett snickeri och låta dom göra en ny.