Jag sitter och letar för fullt efter Starlock blad set alt en adapter som funger på en Bosch PMF 220 CE som inte kostar skjortan av mig, har ni några bra förslag på bra blad ?

P
+1 på den!

C
Amazon har Bosch originalblad till bra pris. Tyvärr är det en riktig djungel att hitta de mest prisvärda. Fanns t.ex. tidigare en specifik artikel som hade synnerligen bra pris på 5-pack (inte så bra pris på 1 och 10-pack).
Vilka blad är du specifikt ute efter?

C cpalm skrev:
Amazon har Bosch originalblad till bra pris. Tyvärr är det en riktig djungel att hitta de mest prisvärda. Fanns t.ex. tidigare en specifik artikel som hade synnerligen bra pris på 5-pack (inte så bra pris på 1 och 10-pack).
Vilka blad är du specifikt ute efter?
Minst ett blad för fogavlägsning sen för trä och metallblad olika storlekar, Hittar många kit på Amazon men jag fattar inte om dom passar på min Bosch :rofl:

• Wow
Veronica.
  • Laddar…
Scouten skrev:
+1 på den!
Vad menar du med +1 ?

• Haha
Veronica.
  • Laddar…
Att fler är intresserade av samma sak. Standarduttryck.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
H Harald Blåtumme skrev:
Att fler är intresserade av samma sak. Standarduttryck.
Aha :rofl:
Finns många kit att köpa men om dom passar är en annan sak kanske går med en adapter.

C
C Chivas66 skrev:
Minst ett blad för fogavlägsning sen för trä och metallblad olika storlekar, Hittar många kit på Amazon men jag fattar inte om dom passar på min Bosch :rofl:
Om du köper Bosch blad så passar de med din Bosch-maskin skulle jag vilja påstå. Alla lite nyare Bosch-maskiner är Starlock Plus. Starlock Plus är någon sorts patenterad grej som tvingar dig att köpa svindyra märkesblad. Å andra sidan skall allt som det står Starlock Plus på passa. De som bara heter Starlock passar inte så vitt jag vet.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.