Köpte den här till maskinen som löste problemet
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=161194121 PS adaptern klarar 13 A inte 7.5A som det står på sidan
Frakten e svindyr. 126 britiska f*cking pundare. Skulle det inte ingå en extra klinka till den? Var tomt i mitt klingfodralq(;^
p
Frakten e svindyr. 126 britiska f*cking pundare. Skulle det inte ingå en extra klinka till den? Var tomt i mitt klingfodralq(;^
Det var ungefär så dyrt jag hade hört att det skulle vara, men hade hoppats på att den skulle vara lite billigare i praktikenmonsterbyggare skrev:
Var detta frakten på bara sågen eller beställde du andra prylar samtidigt?
När jag köpte min GTS10 så låg frakten där någonstans, tror det kan ha varit 128 GBP. Då hade jag också ytterligare några mindre prylar men det gjorde nog ingen större skillnad.
Någon extra klinga tror jag inte det skall medfölja, det gjorde det inte till min och jag har inte hört att någon annan fått det heller. Däremot kan jag rekommendera att köpa en klyvklinga och en finkapklinga till sågen också.
Någon extra klinga tror jag inte det skall medfölja, det gjorde det inte till min och jag har inte hört att någon annan fått det heller. Däremot kan jag rekommendera att köpa en klyvklinga och en finkapklinga till sågen också.
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Hammers klyvklinga är prisvärd. Då kan man mata på riktigt bra.jac skrev:
Är det 12T klingan som jag hört talas om? Jag tror det var en av dem jag tittade på och jag vill minnas att den inte var så väldigt dyr. Klart intressant, den skall visst vara riktigt aggressiv. Nu var mitt behov av att grovklyva inte så stort just då så jag passade på den tills vidare. Än så länge är det mest finklyvning och sågning av MDF/Plywood som jag haft behov av.Mr Handyman skrev:
Om det kan vara till någon nytta för någon så gjorde jag nyligen en liten sammanfattning av de klingor jag kört med i ett inlägg här:
http://www.byggahus.se/forum/verkty...yva-langa-braedor-i-bordssag-hur-da-2.html#28
Med lite länkar till de trådar som ledde mig fram till just denna upppsättnigen.
Redigerat:
Klicka här för att svara