Du menar att folk ska köra genom hela Sverige flera gånger för att få köpa höns/kaniner av mina stammar? Och vad kan man lära av att träffas flera gånger? Folk kan ljuga en rakt i ansiktet precis som de kan ljuga över telefonen. Och ska vi då sluta sälja avelsägg också? För de säljs ju dessutom på auktioner. Vi kan ju lägga ner hela lantrasaveln på direkten och låta värphybridflockar på +20 000 individer vara de enda äggproducenterna i detta land. De mår ju så himla bra där de går och pickar ihjäl varandra av stressen, det är ju inte som att de är helt slut vid 2 års ålder trots att mina höns kan bli över 10 år gamla.
Och jag gör ingen skillnad på djur, gulliga som fula.