Har en cirkulationspump av märke Grundfos UPE 15-40.
Slog av strömmen igår för att koppla ur en lampknapp och takuttag inför renovering och efter detta verkar cirkulationspumpen lagt ned. Lamporna blinkar grönt och rött samtidigt och det står inget i manualen vad det innebär. Jag har öppnat avluftningsskruven och axeln rör sig inte där inne. Någon som vet vad som kan vara fel eller är det bara att överleva natten med iskalla element och sen ringa VVS-kille imorgon?