Tänkte beställa ångbroms from byggmax. Dom har Bison Eko och Bison "ej eko". Typ samma pris. Fördelar och nackdelar? Är den vanliga lättare att montera då den kanske är något lättare att sträcka i rätt position om det behövs?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.