2 435 läst ·
20 svar
2k läst
20 svar
Bilproblem kia carens
Kör en uppdatering. AC-kompressorn byttes så nu funkar det, multiremmen byttes också men ljudet va fortsatt kvar....
Nu kom den sista domen om det verkliga problemet. Turbon är kass!
Ny kostar 9000 +arbete men mekanikern hittade en begagnad för 4000+ arbete
Så totalt har det gått på 17.000:- för att fixa denna bil.
Få se om jag kan få något från bilförsäljaren annars får man väl göra en anmälan till ARN kanske?
Den andra bilen i GAAAAHH-tråden gjorde jag en förlust på 20.000:-
Helt sjukt!
Nu kom den sista domen om det verkliga problemet. Turbon är kass!
Ny kostar 9000 +arbete men mekanikern hittade en begagnad för 4000+ arbete
Så totalt har det gått på 17.000:- för att fixa denna bil.
Få se om jag kan få något från bilförsäljaren annars får man väl göra en anmälan till ARN kanske?
Den andra bilen i GAAAAHH-tråden gjorde jag en förlust på 20.000:-
Helt sjukt!
Har du kontaktat bilförsäljaren?P Pappa1986 skrev:Kör en uppdatering. AC-kompressorn byttes så nu funkar det, multiremmen byttes också men ljudet va fortsatt kvar....
Nu kom den sista domen om det verkliga problemet. Turbon är kass!
Ny kostar 9000 +arbete men mekanikern hittade en begagnad för 4000+ arbete
Så totalt har det gått på 17.000:- för att fixa denna bil.
Få se om jag kan få något från bilförsäljaren annars får man väl göra en anmälan till ARN kanske?
Den andra bilen i GAAAAHH-tråden gjorde jag en förlust på 20.000:-
Helt sjukt!
Det är det första man ska göra om man köpt en beg bil, dom ska fixa felet gör dom inte det så är det ARN som gäller
Tror inte du kommer nån vart om du inte gjort det
Japp. Jag har kontaktat säljarna. De ville köpa sig bort från problemet med att erbjuda 3000:-nino skrev:
Det tog jag som ett hån, då erbjöd de 5000:-.
Inte klokt.
Klicka här för att svara