Hej,
Ni som har kopplat ihop bevattningen med z-wave. Intresserad av era tankar och idéer kring detta. Vilken enhet valdes osv.

J
 
jag fattar inte hur jag kopplar 25 mm pem slang till 13 mm gardena produkt. Vad använder jag för det?
 
Ni som 2104-2015 installerade gardena system. Typ popup spridare OS 140 och deras 24v ventiler mm. Funkar det fortfarande? Har ni haft några problem med dessa? Funderar nämligen på att installera precis detta själv så nyfiken på hur grejerna håller! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.