Hej!
Någon som lagt in laminatgolvet Berryaloc Ocean Bloom light Brown?
Nöjda?
 
Jag la in den i köket i vintras. Var lätt och lägga och känns gediget
 
  • PXL_20260607_094941621.MP.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
N naikon skrev:
Jag la in den i köket i vintras. Var lätt och lägga och känns gediget
Vad fint! Tack för svar!
 
  • Gilla
naikon
  • Laddar…
N naikon skrev:
Jag la in den i köket i vintras. Var lätt och lägga och känns gediget
Även under stommar?
 
R RuneB2 skrev:
Även under stommar?
Nä, bara till under sockeln. Vadådå
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.