Är på sluttampen av köksrenoveringen och har kommit på att de skulle vara snyggt med 3 spottar som belyser fondväggen jag har i köket.
Är de 20w som gäller eller funkar de med 10w?
Saken är den att de ska kopplas ihop me mina 35w och jag har ju bara en dimmer. Känns som 10w blir för lite då jag kör mina 35w på halv "fart", så 20w kanske skulle funka bättre att ha som belysning över väggen? Eller va tror ni? Tips?