Hej!

Skall bygga nytt badrum och hade behövt hjälp av en arkitekt att komma på bra och fina lösningar samt rita upp såklart. MEN vart får jag tag på en sån?

Vi har kontaktat de stora kedjorna som wallgårds osv. samt skrivit in oss på hemsidor där dom ska skicka ut till olika arkitekter som i sin tur ska kontakta oss, men vi får inte svar från nån!

Någon som vet någon arkitekt man kan anlita som kan hjälpa oss?

Mvh Jonas

• Gilla
Daft Prick
  • Laddar…
Vart i landet finns ni?

Vi är många kring stockholm

H
Jonas Rasken Jonas Rasken skrev:
Hej!

Skall bygga nytt badrum och hade behövt hjälp av en arkitekt att komma på bra och fina lösningar samt rita upp såklart. MEN vart får jag tag på en sån?

Vi har kontaktat de stora kedjorna som wallgårds osv. samt skrivit in oss på hemsidor där dom ska skicka ut till olika arkitekter som i sin tur ska kontakta oss, men vi får inte svar från nån!

Någon som vet någon arkitekt man kan anlita som kan hjälpa oss?

Mvh Jonas
Lägg upp ritningen och vad du vill ha in, allt med mått så tror jag att du får många bra förslag från medlemmar på Byggahus.se.

Hej.

Har inte hunnit svara, fullt upp med dubbla jobb och utbildningar. Vi bor i Skåne, men det borde ju kvitta vart man bor om man anlitar en arkitekt, det räcker väl med måtten på rummet och lite telefonsamtal hur tanke gångarna går...eller? Jag ska ta fram en ritning på rummet och lägga upp med.

Bara en kort kommentar från yrkesverskam arkitekt:
Ett så litet projekt som en badrumsrenovering är knappast intressant för större arkitektbolag. Såvida det inte är en ytterst påkostad renovering. Är det ett litet projekt är det för företagen sällan värt mödan att skicka ut offerter genom Proffs eller liknande.

Mitt tips är att ta direkt kontakt med en lokal arkitekt och höra om de har tid. Google maps duger utmärkt för att hitta lokala arkitekter när dig. Tipset från @Spngs om badrumsinredare är också bra.

• Gilla
wifie och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.