Hej. Fasadbelysning.
Har dosor ute på väggen, dom är kopplade till centralen. Får jag som inte behörig skruva upp själva lampan och koppla på kablarna i kopplingsdosan?
Har god elkunskap, men tycker underlaget för vad jag får och inte får göra är tjorvigt.