Hej. Fasadbelysning.

Har dosor ute på väggen, dom är kopplade till centralen. Får jag som inte behörig skruva upp själva lampan och koppla på kablarna i kopplingsdosan?

Har god elkunskap, men tycker underlaget för vad jag får och inte får göra är tjorvigt.
 
Om det är 12/24 volt lampor och transformatorn som matar har stickpropp så får du det.
 
  • Gilla
avh67f
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.