K kacke_ #1 Medlem · västragötalands län · 93 inlägg 23 maj 2013 22:49 kacke_ Medlem västragötalands län 93 inlägg 23 maj 2013 22:49 #1 Hej! Går det bra att olja utemöblerna och sedan stryka bordsskivan med osmo hårdvaxolja? Blir ju lätt att torka av tänker jag.
Hej! Går det bra att olja utemöblerna och sedan stryka bordsskivan med osmo hårdvaxolja? Blir ju lätt att torka av tänker jag.
K kacke_ #2 Medlem · västragötalands län · 93 inlägg 23 maj 2013 23:04 kacke_ Medlem västragötalands län 93 inlägg 23 maj 2013 23:04 #2 Svara mej själv. Hade jag bara scrollat lite så... http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=213870
Svara mej själv. Hade jag bara scrollat lite så... http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=213870