MrJay
M Marja Cristiansson skrev:
Jag använder fel forum, förstår det nu. Får vända mig någon annan stans för inlägg.
Du kan alltid vända dig till ARN eller ditt försäkringsbolag. Vill du bara "skriva av dig" utan att bli ifrågasatt och krav på underlag är Google recensioner, reco.se samt hitta.se bra ställen. Här på Byggahus krävs det lite mer än bara ett påhopp utan substans.

Det finns förresten inget bolag med det namnet exakt, det finns dock ett med snarlikt i Glumslöv.

A
M Marja Cristiansson skrev:
Jag använder fel forum, förstår det nu. Får vända mig någon annan stans för inlägg.
Nädå du är på rätt forum..
Men hur ska folk begripa som inte sitter med din information framför sig?

ge oss lite mer information, tack.

Du skriver att fogden har med detta att göra och att du har ett halvfärdigt hus..
De har stora skulder om jag fattar rätt, du har säkert betalat en större summa och de har byggt dåligt eller så har de stuckit och nu vägrar de att svara eller återkomma med svar om när fortsättning kan ske?

Hur pass rätt ligger jag i tankarna?

Nu vet vi ju inte säkert men om det är detta företag så hoppas jag att Marja inte betalat allt för mycket i förskott :(
Om du Marja berättar lite mer så brukar här finnas kunniga och engagerade medlemmar som kan ge dig goda råd hur du kan gå vidare.
Skärmbild av företagsinformation för ERIKS BYGG&RENOVERING AB med telefonnummer och adress.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmbild av kreditupplysningskontroll som visar en anmärkning och skuldsaldo för ett företag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.