Förra sommaren köpte jag en begagnad bastu på blocket för 2.000 kr. Det var en bastukasset som var avsedd att stå i en källare. Veckan innan midsommar fick jag äntligen tummen ur och byggde om den för utomhusbruk.

Jag byggde ett litet trädäck och stälde bastun på. Därefter klädde jag bastun med baspanel och la plåttak.

Totalt kostade bsatun ca 5.000 kr och jag är riktigt nöjd. Skulle jag vetat vad jag vet idag hade jag byggt hela bastun. Blir kanske någon gång i framtiden när man har tid övre. Tillsammans med badtunnan har vi det riktigt skönt hemma.
 
  • SDC10282.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • SIMG_0050.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • SIMG_0054.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • SIMG_0056.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
  • Gilla
nochl och 2 till
  • Laddar…
Snyggt, nu fick man mer att göra hemma :-)
 
Bastu är nödvändigt. Bra gjort! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.