Hej

Tänkter så småningom bygga en bastu på min än så länge oinredda övervåning med snedtak. Är det något problem att bygga bastun längst ut mot gaveln med ett mindre fönster i som vetter utåt (jag tänker på fukten). Är det något speciellt att tänka på då den byggs mot ytterväggen i gaveln samt direkt mot snedtaket. Någon som kan ge mig en riktig byggbeskrivning för en bastu så vore jag tacksam.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.