Hej alla glada. Jag har köpt en friggebod och skall göra en bastu i den hadde jag tänkt mig,den är isolerad och har plastmatta på golv och vägg.Någon som vet hur man gör för att den skall bli riktigt gjord.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.