Precis fått igång min solcellsanläggning, dessutom byggt en lösning för att använda el under de billigaste timmarna på dagen och idag gått över till timpris (nordpoolspot + avgifter)
Frågan är då, vilket bolag har bästa netto mellan köpt och såld el? Har en förbrukning på ca 21000kWh/år och och en anläggning som kanske kan generera max halva förbrukningen. Tips var jag bör titta, har inte hittat någon site som kan ge både köp & sälj jämföresler.