Okej tack för svar, ja det är väl mest att jag stör mig på skarven men får väl leva med det hehe!
Ja, helt normalt, det har varit praxis i många år nu. Förr hade man lodräta skarvar som man svetsade, nuförtiden sveper man mattan runt om badrummet och sedan en bård på det.MartinSj82 skrev:
Klicka här för att svara
