Jag undrar hur länge man kan ha vattnet avstängt med ballofixer? Finns det någon risk att de går sönder efter ett tag om man har de avstängda för länge?
 
Kanske mer troligt att de kärvar ihop och inte går att öppna än att de går sönder. Hur långa tider är det du oroar dig för?
 
Bara över dagen. Jag bytte ut insatsen men ogillar kallstart märker jag nu. Tänkte åka till butiken och byta till en vanlig i stället.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.