Hej!
Har nu införskaffat ett (ganska lågt) pooltak Kan inte använda min gamla fällbara stege längre. Hur har ni med pooltak löst detta? Är inte ute efter trappa, utan "bara" en vanlig stege.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.