Hej,
Ska renovera ett litet badrum, ska ha hjälp, har endast rivit själv. Tyvärr blev hantverkarna försenade en vecka så jag tänkte ev göra lite mer själv.
Bör man byta isoleringen i bjälklaget? Idag verkar det vara lite spån och sedan lite mineralull ovan spånen. Spelar det någon roll eller kan man lika gärna låta det ligga kvar? Tanken är att de ska lägga elektrisk golvvärme och sedan klinkers på.
Dock ska avlopp och vatten flyttas så de måste ändå ner i bjälklaget och härja. Hur hade ni kloka gjort?
Lägger med en liten bild på hur det ser ut, spånen syns inte utan ligger underst.