2 151 läst ·
8 svar
2k läst
8 svar
Badrumsrenovering i Göteborg
Hej!
Har försökt söka i forumet efter tips på duktiga hantverkare i Göteborg som kan hjälpa till med en badrumsrenovering i höst. Tyvärr har jag inte hittat så mycket svar, så jag startar en ny tråd. Hoppas OK! Kanske är vi fler som söker?
Känner du till duktiga hantverkare i Göteborg som är inriktade på (och behöriga för) badrum? Alla tips tas tacksamt emot, då vi inte känner någon alls. Dock gärna någon du själv eller någon du känner har anlitat (vi kommer bara gå efter rekommendationer).
Allt gott!
Har försökt söka i forumet efter tips på duktiga hantverkare i Göteborg som kan hjälpa till med en badrumsrenovering i höst. Tyvärr har jag inte hittat så mycket svar, så jag startar en ny tråd. Hoppas OK! Kanske är vi fler som söker?
Känner du till duktiga hantverkare i Göteborg som är inriktade på (och behöriga för) badrum? Alla tips tas tacksamt emot, då vi inte känner någon alls. Dock gärna någon du själv eller någon du känner har anlitat (vi kommer bara gå efter rekommendationer).
Allt gott!
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 623 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5 623 inlägg
Citylight Entreprenad gjorde våra, vi är nöjda. Jobbet var bra utfört. Tog tid men det var i de värsta badrumsrenoverings tiderna. Det är några år sedan. Då var de medlem i BKR, kolla att de fortfarande är medlemmar där. Vi fick allt dokumenterat i en pärm med papper på material och vad som var gjort och även ett USB minne. Skriv hantverks avtal när det skall vara klart inkl. vite om det inte är klart enl. Avtal. Gäller alla hantverkare. Konsumentverket och Villaägarna har dessa dokument på sina hemsidor. Gör de de vanliga kontrollerna gäller alla hantverkare, F-skatt, momsredovisningen, ring skatteverket kolla ev Skatteverket skulder, ring kronofogden och kolla där också.B Bea_E skrev:Hej!
Allt gott!
Gick in på allabolag.se Ser att de är avreg. för moms och F-skatt, men de har fler bolag så det kan hända att de kör allt från ett annat av sina bolag. Du hittar namnen på styrelsen, ring dem.
Redigerat:
Vi använde oss av A3 byggprojekt, som totalentrepenad. Fantastiskt nöjda. Daniel på A3 höll ihop helheten, alla var extremt effektiva och pålitliga.B Bea_E skrev:Hej!
Allt gott!
Kanske ska tillägga att detta var nu under våren. Blev precis klara
Renoverare
· Värmland
· 1 178 inlägg
K21
Tack för tips! Vi har nu träffat Daniel och ska få offert denna vecka. Vi väntar med spänning.M Mayweed skrev:
Klicka här för att svara