Jag skulle vilja ha ett badkar som är högre än de standardkaren man alltid ser som är på drygt 50cm. Det är så tråkigt när man skjuter ner axlarna under vattenytan och knäna blir kalla .
Ett badkar som är kanske 60-70cm högt vore bra!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.