Byggahus.se
Nr:1 är svaret! Jag vill vinna för att jag behöver en slagborr då den gamla är trasig... bättre motivering behövs inte
 
202. enda som fattas i min samling av grymma maskiner
 
Hej hopp

Svar: 202mm

Drömkåken vi köpte visade sig vara mer likt Björn Skifs Drömkåk från 90-tals filmen än den faktiska drömkåk som vi trodde att vi köpt.
Finns hur mycket som helst att göra, och istället för att sitta på altanen i sommar och njuta av en kall dricka och solen. Kommer jag behöva riva den livsfarliga altanen som är där idag och bygga en ny från grunden.

Sen återstår "bara" resten av huset, som behöver en ordentlig genomgång för att vi ska nå målet med vårt boende.
Hoppas på en vinst så jag har en bra hjälpande hand i ett ordentligt verktyg som får mig i mål...

Ha det fint
Tommy
 
Svar: 1 202mm lång

Min enda borr/skruvdragare som jag haft i många år gav precis upp i vintras efter jag gipsade 3 väggar och monterade några karmar. Jag har funderat mycket sedan dess vad för ny jag ska köpa mig, för jag behöver verkligen en till att ta mig igenom det tjocka gamla träet som finns innanför vårt hus och inte minst altanen som tanken var att bygga om så fort vädret tillåter. Denna monsterborr med superbatterier skulle uppfylla kraven och utför jobben på nolltid.
 
Wow! I sommar skall jag med någons hjälp ta mig igenom en 80 cm tjock gråstens- och betongvägg i källaren för nytt vatten. Undrar om det är AEG som skall hjälpa mig?
 
202mm är svaret:
Jag har ärvt min AEG borrmaskin och jag tror inte nästa generation blir besviken om jag skulle vinna denna rejäla slagborrmaskin.
 
E
Svar: 202mm

Jag har en väldigt lurig hylla att montera på en lättbetongvägg. Vore tråkigt att göra detta med min trötta ICA-skruvdragare.
 
Svar: 1. 202mm
Med en sådan maskin kommer alla projekt att gå mycket smidigare. Äger flera fastigheter som behöver underhållas så en vinst vore väldigt välkommen!:)
 
Rätt svar är nr 1! 202 mm

"Att ha faktorn" är hög! Att kunna använda 1 maskin istället för 2 varav 1 är med sladd skulle göra hela min byggprocess mycket smidigare och en hel del tid skulle sparas

/Fredrik
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad slagborrmaskin för både hem och proffs

[bild]

Letar du efter en mångfacetterad slagborrmaskin som du kan ha till en lång rad projekt både i huset och på tomten? Veckans vinnare tar hem AEG:s värsting BSB18BL LI-602C 18V - en kompakt slagborrmaskin med borstlös motor och 13 mm metallchuck. Det här är en riktig monstermaskin, den starkaste slagborrmaskinen på marknaden. Den kommer med upp till 140 Nm för bästa möjliga prestanda, 24 stegs momentinställning och 2 st High Demand batterier på 6 Ah med överbelastningsskydd, samt laddare och väska. Den klarar med andra ord av allt från altanbygget till tillbyggnaden på huset.

Totalt värde cirka: 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur lång är AEG BSB18BL LI-602C?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 202 mm
X. 215 mm
2. 222 mm

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från AEG. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar AEG för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är 202 mm och motiveringen är för att jag gillar att borra :)
 
Svar: alternativ 1, 202mm.
Motivering: ja jag skulle absolut behöva mig en kasse motivering. Gammalt eftersatt hus som kräver allt.. Fasad, tak, källare och gud vet allt. En bra slagborr äger jag inte ens men är verkligen i behov av. En AEG kanske är maskinen som uppfyller mina behov och önskningar och förhoppningsvis gör jobben lite enklare!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad slagborrmaskin för både hem och proffs

[bild]

Letar du efter en mångfacetterad slagborrmaskin som du kan ha till en lång rad projekt både i huset och på tomten? Veckans vinnare tar hem AEG:s värsting BSB18BL LI-602C 18V - en kompakt slagborrmaskin med borstlös motor och 13 mm metallchuck. Det här är en riktig monstermaskin, den starkaste slagborrmaskinen på marknaden. Den kommer med upp till 140 Nm för bästa möjliga prestanda, 24 stegs momentinställning och 2 st High Demand batterier på 6 Ah med överbelastningsskydd, samt laddare och väska. Den klarar med andra ord av allt från altanbygget till tillbyggnaden på huset.

Totalt värde cirka: 5 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur lång är AEG BSB18BL LI-602C?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 202 mm
X. 215 mm
2. 222 mm

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från AEG. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar AEG för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: 1

Taket skall bytas, helst utan kval. borren från AEG är mitt självklara val.
 
Svar 1. 202mm

En riktig slagborrmaskin är en nödvändighet inför det kommande husköpet.
Rotade fram en gammal dewalt från en lagård, rostig chuck som sjunger på sista versen.
Med riktiga maskiner kommer renoveringen gå med en blixtrande fart! ⚡
 
202mm

Skulle verkligen behöva en bättre maskin, då jag och sambon är i farten med att börja renovera ett gammalt trähus på landet. Så denna maskin skulle verkligen komma till användning under projektet som vi har framför oss.
 
Svar : 1, 202 mm

Jag har redan AEG skruvdragare/borrmaskin (utan slag) och slagskruvdragare, och dessa har använts en hel del genom åren, med utmärkt resultat! Det vore ju dock härligt med en borstfri modell av senaste snitt, som har mer kraft när det behövs.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.