Byggahus.se
Utomhusmöbler på terrasser vid vatten, inklusive matbord, lounge och solstol.

Avslutad

Den här tävlingsomgången har du hela juli månad på dig att delta! Vinsten är ett presentkort på 5000 kr och du får gott om tid att titta igenom det stora sortimentet hos Bra Sommarmöbler. Vare sig du behöver en loungemöbel, solstol eller något att sitta och äta vid, hittar du det där.

Värde: 5000 kr

Så här tävlar du:

  1. Gå in på brasommarmobler.se och välj din favoritprodukt i deras sortiment.
  2. Berätta i ett inlägg här i tävlingstråden varför just den är din favorit.
  3. Länka gärna till produkten i svaret.

Vinnaren utses fredagen den 5 augusti.

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
-----------------------------------------------
OBS!!! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

Vi tackar Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Rudis81 och 3 till
  • Laddar…
Tänk att få sitta i en A3 och lyssna på hur blommorna växer och se fåglarna picka. Lägga upp fötterna på den lilla pallen och njuta av gunget och sommaren.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
En Andy vilsäng som man behändigt flyttar med hjulen vartefter solen flyttar sig på himlen är min favorit. Det vore lagom tidsfördriv inom ett par veckor när semestern börjar.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Min absoluta favvis är denna däckstol Tennessee.
Planerar en välbehövlig paus i denna efter att i 2 års tid jobbat med att göra huset trärent för att sen kunna måla med trätjära : )
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Håller just nu på att bygga trädäck runt vår nybyggda pool. Vi letar nu efter några fina solsängar och dessa jag hittade hos Brasommarmöbler var grymt snygga :) Hoppas hoppas på ett bidrag till dem.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Trä solsäng med justerbart ryggstöd och hjul mot vit bakgrund. skulle så gärna vilja vinna såna solsängar så man slappna av o ha det gött på vår fina altan Trä solsäng med justerbart ryggstöd och hjul mot vit bakgrund.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Vilken tävling, ni är fantastiska & även Bra Sommarmöbler. Jag älskar solstolen Mexico, enkel, elegant och smidig. De hade jag velat stila med när vi får gäster & på Insta med såklart.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Våra döttrar skulle bli så glada om vi vann en hänggunga som de kunde slappa i under slutet på sommarlovet, och jag ser det som en potentiell arbetsplats vissa dagar så länge som vädret håller i sig :)


Svart hänggunga med tjock dyna och metallställning, lämplig för avkoppling utomhus.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Denna matgrupp är min favorit för att jag tycker det skapar en så mysig känsla när man sitter runt ett stort runt bord, det är ganska ovanligt att man ser sånna utomhusmatgrupper! Sen är designen helt fantastiskt fin.

Glad sommar
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Den här hade passat som handen i handsken av två orsaker....dels att jag är en ninja sedan mer än 35 år med många resor till Japan för träning, men också med anledning av att när jag slängde mig på gräset häromdagen med bara en filt så knaprade pissmyrorna på mina ben så det stod härliga till....solbrända ben tack, inte prickiga med kliande myrbett tack!

Glad sommar!!!
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Jag skulle valt ett par everton-dackstol då vi är igång och renovera trädgården och uteplatsen. Ny utomhus matgrupp kommer jag tillverka själv och solstolar vill vi nog köpa för att kunna hinna njuta av solen denna sommar.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
A
Jag skulle köpa stolar ur serien Oas från Hillerstorp då de har en så snygg och lätt design. Inte så tunga klumpiga utemöbler som många andra modeller.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Åh, då skulle jag köpa soffan solvik för tre personer, OCH även ha råd att köpa två matchande solvik fåtöljer. Skulle passa superbra eftersom jag nyss köpt hus och inte har några utemöbler utan tar ut mina vanliga köksstolar när det kommer besök. Det skulle se så trevligt ut mer en vit fräsch möbelgrupp under äppelträdet!
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Ibland är det enkla helt rätt! Ihopfällbara, så att det är lätt att vinterförvara. I miljövänlig furu som dessutom kan målas i linoljefärg för att passa perfekt vid vår sommarstuga bland ekar och hasselbuskar.

Denna grupp har verkligen allt man kan önska i klassisk 1920-talsstil. Jag tänker mig att den kan stå i syrénbersån, med en vacker bricka med saft, jordgubbar och grädde. Dessa möbler är verkligen svensk sommar!
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Jag gillar aspo-hammock-orkangragra

En perfekt och stilren hammock att sitta i på kvällskvisten och vara ner i efter en heldag med massor av skoj med barnen!
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.