Byggahus.se
Svar alt 2, 5 år.

Vi ska flytta in i ett hus byggt 1970 och känner att vi förutom köket måste göra om minst ett av badrummen som är från ursprung. Det ena är i isblått kakel. Det andra är i orange från en provserie från Uppsala Ekeby som finns på bild i deras minnesbok. Vi vill ha modernt och i vårt nuvarande hus har vi renoverat badrum med hafa badrumsmöbel och kommer att sakna det.
 
Redigerat:
Svar är alternativ 2: 5 år
Vill vinna för att kunna ge min dotter o hennes kille nytt till badrummet. Två ungdomar, 22 år båda och störtkära, som inte har de bästa förutsättningar att själva kunna köpa nytt. Dottern är intresserad av design och detta skulle hon definitivt inte säga nej till och jag, som inte bor i samma stad, skulle få se resultatet på hennes blogg.
 
Svar 5 år.

Den här uppsättningen skulle definitivt höja standarden i vår toalett, där utrustningen är från 1981 :D

5 år känns i det sammanhanget som kort tid men är nog det bästa som går att få på sådana ting!
 
Bor i ett för övrigt relativt fint hus men badrummen har liksom inte följt med i utveklingen. Badrummen består av ett tråkigt vitt handfat modell "billigaste som fanns på Bauhaus" och ett spegelskåp där belysningen givit upp och spegeldörrarna inte går att stänga helt då gångjärnen spruckit sönder... Har kollat på just Hafa & finns ingen snyggare inredning att köpa för pengar, synd bara att just det senare saknas i vårt hushåll med 4 barn.. håller tummarna för att vi går vinnande ut detta ! :)
 
Svar: 5 år.
I förra veckan åkte gamla badrumsmöbeln ut.
Efter hårt slitage från barn och vatten var den helt enkelt slut.
Nu står badrummet tomt och naket i väntan på nytt.
Till ett Hafa-set hade jag gärna bytt...
Så snälla, låt vårt badrum bli snyggt och funktionellt igen
så kan hela familjen använda badrummet på nytt sen!
 
Vår sjaskiga gästtoa behöver ett nytt ansikte så att man slipper skämmas varenda gång en gäst går på toa.
 
Svar: 2. 5 år.

Efter två år har torpet äntligen fått vatten och avlopp. Men ännu inget badrum!
Det vore ju flådigt med ett Hafa-set ute i skogen för att skämma bort oss själva och våra gäster!
 
Svar: 5 år!

Vi är i full färd med att iordningställa vårat nya hus. Vore otroligt roligt att få löst lite inredning till ett badrum!
 
Svar:
Hafa ger alltid 5 års garanti på alla sina badrumsprodukter!

Motivering:
Om detta läckra badrumsset från Hafa i vårt badrum fanns
Skulle vår slitna hyresrätt genast kännas fräschare i all högblank glans.
 
Svar: 2, 5 år

Motivering:
Nyligen ägare av ett hus där badrummen är i renoveringsbehov. Hade varit en hjälp att vinna det fina badrumsmöbel då pengarna går snabbt vid renovering av badrum!
 
Svar 5 år:
Badrumsinrede från Hafa skulle nu sitta som smäck,
då badrummet inte längre springer läck !
 
Svaret är 5 år, ungefär lika länge som mina tvillingdöttrar väntat på att få något annat än en MDF skiva att ställa sina grejer på i badrummet...
 
Svar: 5 år.

Vi flyttar om 27 dagar in i ett hus som desperat behöver nya badrumsmöbler. Det finns inget badrumsskåp, ingen kommod, bara en grårandig våtrumstapet. Alla som ser bilder undrar varför vi fotat i svartvitt. Det har vi inte. :(
 
Svar 5 år

Skulle vara perfekt i vårt gula 80-tals badrum (gul/orange plastmatta med gulrandiga väggar) som vi behöver renovera.
 
Svar: Alt 2 (5år)

Tanken var att renovera golv, väggar och tak och få ordning på denna toalett.
WC.jpg
Men då budget ej finns för badrumsmöbel stänger jag dörren igen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.