B big mike #1 Medlem · Blekinge · 387 inlägg 13 feb 2015 13:05 big mike Medlem Blekinge 387 inlägg 13 feb 2015 13:05 #1 Är detta normalt? Luktar mycket från badrummet och jag har bytt tätning på toastolen så tror inte det är därifrån. Kan det vara detta? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Är detta normalt? Luktar mycket från badrummet och jag har bytt tätning på toastolen så tror inte det är därifrån. Kan det vara detta? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
C corre #2 Medlem · Stockholm · 5 393 inlägg 13 feb 2015 14:25 corre Medlem Stockholm 5 393 inlägg 13 feb 2015 14:25 #2 Kan vara det, är det fuktigt också? Har du provat att lukta vid ventilationen? Kan smyga in lite lukter därifrån om det inte är forcerad ventilation.
Kan vara det, är det fuktigt också? Har du provat att lukta vid ventilationen? Kan smyga in lite lukter därifrån om det inte är forcerad ventilation.
B big mike #3 Medlem · Blekinge · 387 inlägg 13 feb 2015 14:50 big mike Medlem Blekinge 387 inlägg 13 feb 2015 14:50 #3 Jag trodde det va fuktigt men kände på de nu och de va torrt så är nog inte de då. Testade att sätta igen ventilen nu. Självdrag.
Jag trodde det va fuktigt men kände på de nu och de va torrt så är nog inte de då. Testade att sätta igen ventilen nu. Självdrag.