Hej!

Det här hemtrevliga badrummet har vi i källare. Jag skulle vilja fixa till det eftersom vi har ett större badrum på entréplan som också behöver renoveras och då vore det guld att kunna duscha i källaren under tiden. Min tanke är att fixa till det ordentligt när jag ändå håller på, det är inte jättebrådis med det andra badrummet. Jag antar att jag bör bila upp golvet och byta avlopp, men kommer jag att vara tvungen att bila upp alla golv i källaren som har avlopp eller kan man byta bara en snutt?

Mvh
Emil toa1.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
toa2.jpg
Skapa konto
toa3.jpg
Skapa konto
toa4.jpg
Skapa konto

Redigerat:
Fler bilder. Sista bilden visar där vattenrören till blandaren och ena röret till elementet går in i väggen i ett angränsande rum.

• toa5.jpg
    Skapa konto
  • toa6.jpg
    Skapa konto
  • toa7.jpg
    Skapa konto
Dåligt namn på ämnet, finns inget komiskt samband med någons ev fula eller dåliga badrum.

• Gilla
Whallis
  • Laddar…
charta77 skrev:
Dåligt namn på ämnet, finns inget komiskt samband med någons ev fula eller dåliga badrum.
Lägg av nu

• Gilla
Herr_JT
  • Laddar…
charta77 skrev:
Bra talat, synnerligen smaklös rubrik!

T
Äsch, man kan skoja om allt, ingenting är heligt.

Känns som att denna tråd kommer att delas upp i två läger.

Undrar om TS kommer att få svar på sakfrågan iofs:x

Om ni tyckte det var smaklöst varför gick ni in på tråden då?

Whallis skrev:
Bra talat, synnerligen smaklös rubrik!
Tar du illa vid dig när du läser Tintin också?

ankan_84 skrev:
Tar du illa vid dig när du läser Tintin också?
Även om det är Internet så kan man uttrycka sig på ett smakfullt sätt.

Det har ingenting med Tintin eller att ta illa upp att göra. Om något har det att göra med insikt och mognad...

Men nu bytte TS ämnet, det är bara bra.

charta77 skrev:
Även om det är Internet så kan man uttrycka sig på ett smakfullt sätt.

Det har ingenting med Tintin eller att ta illa upp att göra. Om något har det att göra med insikt och mognad...

Men nu bytte TS ämnet, det är bara bra.
Förnuftigt sagt. Det finns säkert religiösa forum som du kan besöka, så slipper du må dåligt av dumma formuleringar på Internet.

Trött på att folk ska spela poliser inne på ett Internetforum.

ankan_84 skrev:
Förnuftigt sagt. Det finns säkert religiösa forum som du kan besöka, så slipper du må dåligt av dumma formuleringar på Internet
TS bytte namnet på tråden utan att knussla ändå fortsätter du att försvara det som man valt att ha som namn på tråden.

Nej, det här är inte ett religiöst forum men även om det inte är det så håller det i de flesta fall en hög standard i hur man väljer att uttrycka sig.

Som sagt, "Trött på att folk ska spela poliser inne på ett Internetforum."

T
ankan_84 skrev:
Förnuftigt sagt. Det finns säkert religiösa forum som du kan besöka, så slipper du må dåligt av dumma formuleringar på Internet.

Trött på att folk ska spela poliser inne på ett Internetforum.
Du får ha i åtanke att Sverige är världens mest politiskt korrekta land!

• Gilla
ankan_84
  • Laddar…
Själv bortser jag från vad trådämnet nu tidigare varit, jag missade det. Jag är dock intresserad av att veta vad TS får för svar på sina frågor, då vi i framtiden också ska göra om vårt källarbadrum.

Du kan gott byta bara en snutt, men vore nog skönt att byta allt som går under golvet i just badrummet!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.