Hej!
Det här hemtrevliga badrummet har vi i källare. Jag skulle vilja fixa till det eftersom vi har ett större badrum på entréplan som också behöver renoveras och då vore det guld att kunna duscha i källaren under tiden. Min tanke är att fixa till det ordentligt när jag ändå håller på, det är inte jättebrådis med det andra badrummet. Jag antar att jag bör bila upp golvet och byta avlopp, men kommer jag att vara tvungen att bila upp alla golv i källaren som har avlopp eller kan man byta bara en snutt?
Mvh
Emil
Det här hemtrevliga badrummet har vi i källare. Jag skulle vilja fixa till det eftersom vi har ett större badrum på entréplan som också behöver renoveras och då vore det guld att kunna duscha i källaren under tiden. Min tanke är att fixa till det ordentligt när jag ändå håller på, det är inte jättebrådis med det andra badrummet. Jag antar att jag bör bila upp golvet och byta avlopp, men kommer jag att vara tvungen att bila upp alla golv i källaren som har avlopp eller kan man byta bara en snutt?
Mvh
Emil
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Fler bilder. Sista bilden visar där vattenrören till blandaren och ena röret till elementet går in i väggen i ett angränsande rum.
Förnuftigt sagt. Det finns säkert religiösa forum som du kan besöka, så slipper du må dåligt av dumma formuleringar på Internet.charta77 skrev:
Trött på att folk ska spela poliser inne på ett Internetforum.
TS bytte namnet på tråden utan att knussla ändå fortsätter du att försvara det som man valt att ha som namn på tråden.ankan_84 skrev:
Nej, det här är inte ett religiöst forum men även om det inte är det så håller det i de flesta fall en hög standard i hur man väljer att uttrycka sig.
Själv bortser jag från vad trådämnet nu tidigare varit, jag missade det. Jag är dock intresserad av att veta vad TS får för svar på sina frågor, då vi i framtiden också ska göra om vårt källarbadrum.