Hej.
Jag har en automix 30q med tillhörande shuntmotor som har gått sönder.
Går det att använda någon annat ställdon eller måste jag leta efter ett orginal. Det är 24v med rj kontakt ,går det tex att sätta ett 230v ställdon och ta styrningen från automix lådan?
/Johan
 
Jag har en automix 20 och den har halva styrningen i motorn och halva i givardosan.
Så till min är det bara orginal som gäller.
Protte
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.