Hej.
Jag har en automix 30q med tillhörande shuntmotor som har gått sönder.
Går det att använda någon annat ställdon eller måste jag leta efter ett orginal. Det är 24v med rj kontakt ,går det tex att sätta ett 230v ställdon och ta styrningen från automix lådan?
/Johan