5 641 läst ·
2 svar
6k läst
2 svar
Asko vitvaror? pros and cons
Asko diskmaskiner är ju erkänt bra, helt rostfria, tillverkade i Jung och allt men hur är det med resten? Vi har fastnat för ugn, micro och fläkt samt ev även häll. Är det också kvalitetsprodukter eller? priset antyder ju att det finns mer att hämta kvalitetsmässigt men de finns ju alltid de som tycker att man får det man betalar för, fast därom tvistar de lärde fortfarande. Någon som har något att säga om Asko?
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Jag kapar denna tråden lite eftersom även jag funderar på Asko Kyl & Frys samt diskmaskin. Diskmaskinen görs ju i Jung och är typ samma modell som Cylinda men för övrigt är det italiensk tillverkning på övriga köks sortimentet från Asko.
Priserna är ju tilltalande, designen med men man undrar hur det är kvalitetsmässigt och om ngn annan har ngr erfarenheter av Askos produkter
Niclas
Priserna är ju tilltalande, designen med men man undrar hur det är kvalitetsmässigt och om ngn annan har ngr erfarenheter av Askos produkter
Niclas
En kollega till mig hade problem med sin ASKO tvättmaskin
den var 4 år gammal och när han ringde kundtjänsten var dom vänliga
att upplysa om att det brukar vara en komponent på kretskortet som
brukar bränna sönder, det får man räkna med på en 4 år gammal maskin.
Trots att det var ett standardfel ville dom ha 1500 kr för ett nytt kretskort.
Inte så seriöst tycker jag.
den var 4 år gammal och när han ringde kundtjänsten var dom vänliga
att upplysa om att det brukar vara en komponent på kretskortet som
brukar bränna sönder, det får man räkna med på en 4 år gammal maskin.
Trots att det var ett standardfel ville dom ha 1500 kr för ett nytt kretskort.
Inte så seriöst tycker jag.
Klicka här för att svara