Undrar hur vanligt det är med asbest I väggisolering? Har ett hus byggt 1977 och ska installera en fläkt i ett badrum som jag tror är original. Så här ser det ut inuti.
Har googlat för att försöka förstå hur det kan se ut men hade gärna hört från någon kunnig inom isolering.
Bilden är alltså ifrån ett igensatt hål i en yttervägg I badrummet. Vet ej vad tidigare använts till.
Tacksam för inspel.
Har googlat för att försöka förstå hur det kan se ut men hade gärna hört från någon kunnig inom isolering.
Bilden är alltså ifrån ett igensatt hål i en yttervägg I badrummet. Vet ej vad tidigare använts till.
Tacksam för inspel.
Undrar hur vanligt det är med asbest I väggisolering? Har ett hus byggt 1977 och ska installera en fläkt i ett badrum som jag tror är original. Så här ser det ut inuti.
Tacksam för inspel.
P.s. tror jag laddade upp i fel forum så laddar upp här också.
Tacksam för inspel.
P.s. tror jag laddade upp i fel forum så laddar upp här också.
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Klicka här för att svara