Hej! Kan detta vara svartmögel? Är insidan av våran inglasade uteplats som är oisolerad.
Vi har tänkt sätta liggande panel på insidan och kanske isolering men funderar på om det är så bra när det ser ut så här?
Kan man tvätta bort det och lägga isolering med lite luftspalt?