N Noppe #1 Medlem · Hallands Län · 44 inlägg 20 apr 2020 22:03 Noppe Medlem Hallands Län 44 inlägg 20 apr 2020 22:03 #1 Någon som vet vad detta är för fabrikat? Jag vill kolla ifall någon leverantör har delar så att man kan använda ventilhuset till en ny termostat. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som vet vad detta är för fabrikat? Jag vill kolla ifall någon leverantör har delar så att man kan använda ventilhuset till en ny termostat. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
B blatummen #2 Medlem · 38 inlägg 20 apr 2020 22:50 blatummen Medlem 38 inlägg 20 apr 2020 22:50 #2 Ser ut att vara samma som i https://www.byggahus.se/forum/threads/termostat-radiator-fabrikat.357480/ dvs HM Raditherm
Ser ut att vara samma som i https://www.byggahus.se/forum/threads/termostat-radiator-fabrikat.357480/ dvs HM Raditherm