Hej, har en NIBE f750 där avrinning går ner i ett rör i golvet. Just nu verkar det vara stopp i röret och vatten rinner ut på golvet istället.
jag undrar om detta är ett vattenlås, och om det är det hur får jag loss det? Försökt både dra och skruva utan resultat. Eller finns det ett annat sätt att göra rent den på?
jag undrar om detta är ett vattenlås, och om det är det hur får jag loss det? Försökt både dra och skruva utan resultat. Eller finns det ett annat sätt att göra rent den på?
Redigerat:
Klicka här för att svara
