Skadad vindskiva på hus med behov av renovering, målarflag och en utomhuslampa monterad på väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skadad trävirke vid fönsterhörn med behov av renovering, intill en trädäck och en plåtklädd vindskiva.
Skapa konto
Skadad vindskiva på husfasad med flagande färg och rötskador som behöver renoveras och skyddas med plåt.
Skapa konto
Husfasad under renovering med takarbete, vindskivor och en gräsmatta i förgrunden.
Skapa konto
Skadad vindskiva på hus med behov av renovering, målarflag och en utomhuslampa monterad på väggen.
Skapa konto
Skadad trävirke vid fönsterhörn med behov av renovering, intill en trädäck och en plåtklädd vindskiva.
Skapa konto
Skadad vindskiva på husfasad med flagande färg och rötskador som behöver renoveras och skyddas med plåt.
Skapa konto
Husfasad under renovering med takarbete, vindskivor och en gräsmatta i förgrunden.
Skapa konto
Undrar om någon har en uppfattning vilken typ av virke som jag ska använda vid renoveringen. Jag kommer även klä in ”vindskivorna” med plåt då jag tror det räddar. Dessutom om någon har ett bra förslag på rätt vit färg utvändigt.
Se bilder.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.