Byggahus.se
Här duger inte laptopen, hon ska butta på bildskärmen så att den skakar. Dreglar på den gör hon också. Hur tränar jag bort detta? Är hon inte på bildskärmen så buttar hon på mushanden och "hjälper" mig att klicka. Buttar jag på henne så vänder hon upp röven.

 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Snigla och 10 till
  • Laddar…
Å vad mysigt, det där hade jag inte velat träna bort. :)

Men jag antar att du kunde lyfta ner henne på en stol bredvid dig och ge en godis?
 
  • Gilla
  • Älska
dicliff och 3 till
  • Laddar…
Hmm, ja, jag kanske ska vara glad att hon inte är lika pigg som er lille ;)
 
  • Gilla
  • Haha
Kantarellerna och 2 till
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Hur tränar jag bort detta?
Börja lugnt, kanske bara några minuter om dagen, med att sitta vid en annan dator. Efter några veckor kan du öka tiden och om ett halvår eller så kommer du att tycka att det känns helt naturligt att sitta vid den nya datorn och arbeta. Ge inte upp bara utan träna på! 😛🐈
 
  • Haha
  • Gilla
dicliff och 6 till
  • Laddar…
Patrik440
Gott med stor vattenskål tycker Katthulhu..

540 liter räcker ju ett tag å dessutom med fisksmak.
Svartvit katt tittar ner i ett akvarium med diskusfiskar och inredning, inomhus, kvällstid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Svart-vit katt sträcker sig mot ett akvarium med fiskar, intresserad och nyfiken, inomhus scen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Snigla och 10 till
  • Laddar…
4774
Z Zilenser skrev:
På tal om tangentbord och datorer, Celsian tycker laptopen är en utmärkt värmedyna 😁
[bild]
Åh så skönt 😄
 
  • Gilla
Zilenser
  • Laddar…
4774
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Här duger inte laptopen, hon ska butta på bildskärmen så att den skakar. Dreglar på den gör hon också. Hur tränar jag bort detta? Är hon inte på bildskärmen så buttar hon på mushanden och "hjälper" mig att klicka. Buttar jag på henne så vänder hon upp röven.

[video]
Du vet väl att när en katt vänder upp röven i ansiktet på dig så är det ren kärlek från deras sida 😉. Hur träna bort det beteendet... Att varje gång lyfta ner henne på golvet samt uppfölja med ett Fy! varje gång hon försöker hoppa upp igen. Det och tålamod
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Fredagsmys.
En fluffig gulvit katt sover bekvämt lutad mot en persons ben på en soffa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
SusoDus och 12 till
  • Laddar…
Maria T
FredrikR FredrikR skrev:
Fredagsmys.
[bild]
Äter ni chips ihop också? En av våra älskade ostbågar, en annan mögelost från tub 😍
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Äter ni chips ihop också? En av våra älskade ostbågar, en annan mögelost från tub 😍
Igår var det bea som slank ner. 🫣😍😻
 
Maria T
FredrikR FredrikR skrev:
Igår var det bea som slank ner. 🫣😍😻
Typiskt torsdagskäk 😉
 
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Typiskt torsdagskäk 😉
Fick ha Hawaiin ifred iaf. 😇🍕
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Fick ha Hawaiin ifred iaf. 😇🍕
Jag gillar Hawaii. Men i Neapel är det nog bäst att inte nämna den eller Kebabpizza... De italienare jag träffat här i Sverige, utbytesstudenter/ gästarbetare mfl, har samtliga varit oförstående och för dem har det nästan varit som koranbränning....
 
  • Älska
  • Haha
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Jag gillar Hawaii. Men i Neapel är det nog bäst att inte nämna den eller Kebabpizza... De italienare jag träffat här i Sverige, utbytesstudenter/ gästarbetare mfl, har samtliga varit oförstående och för dem har det nästan varit som koranbränning....
Jobbar nära en halvitalienare i delar matsal mm... Brukar smussla med hembakta pizzan, som ofta har nananas på. 😇😍
Tror att
All frukt är bannlyst.
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.