1 440 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Acctank
Jag har en stor kåk, 800m2.Det är en fd skola som de senaste 30 åren har eldats med olja. Det finns 2 vedpannor som är helt slut men inga acctankar. Jag ska köpa en ny vedpanna på 65-80kw och har en fyrkantig oljetank på11m3. Går den att använda som acctank efter rengöring tro? Största delen av skolan ska bara underhållsvärmas under vintern. Bor i Jämtland.
varför inte flis?
När det blir tal om såna volymer blir det billigare med en flisanläggnig än ved.
Och garanterat mindre jobb.
Men som svar på din fråga så visst går den att använda.
Kommer snart någon som kommer beskriva vilka ändringar som behövs.
När det blir tal om såna volymer blir det billigare med en flisanläggnig än ved.
Och garanterat mindre jobb.
Men som svar på din fråga så visst går den att använda.
Kommer snart någon som kommer beskriva vilka ändringar som behövs.
Klicka här för att svara