650 läst ·
3 svar
650 läst
3 svar
ABB JSR/S Aktor
Hej,
Tittade på specen till denna och ser att I_max brytförmåga är 6A.
Innebär detta att den skall avsäkras med 6A?
Hittar ingen annan information som definierar installationskraven.
Är det så att om I_max brytförmåga överskrids så förstörs aktorn?
Tittade på specen till denna och ser att I_max brytförmåga är 6A.
Innebär detta att den skall avsäkras med 6A?
Hittar ingen annan information som definierar installationskraven.
Är det så att om I_max brytförmåga överskrids så förstörs aktorn?
Har snackat med elektrikern nu och han tyckte också det var bäst med en egen central i garaget. Så det blir så. Hager har en 18 modulers färdig. Då har jag plats till separata 3-poliga säkringar till elbil och verktyg och plats över till annat framöver också.
Jag kommer ha nx1v 5G2.5 från centralen till CEE uttaget där bandslipen ska stå. Funderar på att sätta upp ett par kopplingsdosor längs med vägen, för att kunna få fler uttag på andra ställen framöver.
Hur är det kan man från denna 3 fas ledning med hjälp av kopplingsklämmor ansluta 3G1.5 till en av faserna, nolla och jord och sätta upp vanliga 230 V uttag på detta vis?
Jag kommer ha nx1v 5G2.5 från centralen till CEE uttaget där bandslipen ska stå. Funderar på att sätta upp ett par kopplingsdosor längs med vägen, för att kunna få fler uttag på andra ställen framöver.
Hur är det kan man från denna 3 fas ledning med hjälp av kopplingsklämmor ansluta 3G1.5 till en av faserna, nolla och jord och sätta upp vanliga 230 V uttag på detta vis?
Klicka här för att svara